Uuendatud info: siseturu kampaania “Kingi aega lükkub edast 2021 aastasse.

EASi turismiarenduskeskus (Puhka Eestis/Visit Estonia) planeerib siseturu kampaaniat eesti ja vene keelsena perioodil novembri lõpp 2020 – jaanuari algus 2021.

Analoogselt suvisele siseturismi kampaaniale, mille sõnum oli „Armasta Eestit“ on nüüd põhisõnumiks „Kingi aega“, mis on komplektis temaatiliste üleskutsetega/südamlike sõnumitega.

Imagokampaania eesmärgiks on inspireerida Eestis elavaid inimesi keskenduma kvaliteetajale lähedastega – kinkima asjade asemel üksteisele oma aega, elamusi – seda saab igaüks teha, pakkudes oma teenuste kinkekaarte ja kasutades sarnast või sama sõnumit „Kingi aega“.

Eraldi maandumislehte kampaaniale ei tehta – reklaamid suunavad puhkaeestis.ee lehele, kus jagame inspiratsiooni, mida lähedastele kingiks kasutada.

Ettevõtja võiks mõelda läbi:

  • Kas sul on olemas kinkekaart (elektrooniline/print lahendus) – mida külastajad saaksid osta? Kinkekaardi kehtivusaeg võiks olla 6 kuud kuni 1 aasta, et saaks seda kasutada pikema aja jooksul, olenevalt riigis valitsevast olukorrast ja kasutusvõimalustest.
  • Kas külastaja saab osta kinkekaarti sinu kodulehelt või mõne müügiplatvormi (piletilevi vms) kaudu?
  • Kas külastaja saab osta kinkekaarti kohapeal või saad sa selle saata talle postiga?
  • Kas sinu objekti/teenuse info on puhkaeestis.ee lehel korrektne ja lingid suunavad õigele lehele edasi? (lahtioleku ajad, hinnad, fotod, teenuste kirjeldus jne)
  • Kasuta „Kingi aega“ kampaania sõnumit enda toote/teenuse turunduses.
  • Jaga „Kingi aega“ kampaania reklaami enda kodulehel või sotsiaalmeedia kanalites. Info saadame, kui kampaania live’i läheb.