EAS turismiarenduskeskus kutsub kõiki erialaliite ja sihtkohti, samuti ettevõtteid väikestest turismitaludest hotellideni tagasi vaatama aastale alates möödunud sügisest kuni selle suve lõpuni ja esitama konkursile oma silmapaistvaid turundustegusid. Konkursile oodatud saavutused peaksid jääma perioodi 01.09.2019-31.08.2020 ning võivad, kuid ei pea olema seotud turundusega kriisiolukorras või selle tõttu. Võrdsuse huvides jäävad välja ühisturundusprojektid koostöös Visit Estoniaga

Kuidas kandideerida?

Ootame kandideerima järgmiseid projekte:

Turismitoote või sihtkoha turunduskampaaniad
Uue turismitoote turuletoomine
Olemasoleva toote värskendamine ja relansseerimin
Nutikad turundus- ja kommunikatsioonitegevused, sh sotsiaalmeedia
Tabavad turundusmaterjalid (koduleht, video, trükis vms)

Osalemiseks palume kokku panna vabas vormis esitluse, mille formaadi võib ise vabalt valida. Juhul, kui eelistate PowerPointi, siis eeldame, et see ei ületaks 12 slaidi; kui videot, siis võiks selle pikkus olla kuni 5 minutit.

Esitlus võiks kindlasti sisaldada:

Turundusteo lühitutvustust: eesmärk, läbiviimise aeg ja koht, eelarve, koostöö
Sisukirjeldus: põhitegevused
Saavutatud eesmärgi
Mida on teos uuenduslikku? Mida saavad kolleegid teie ideedest õppida?
Millist mõju omab tegu piirkonnale või kogukonnale laiemalt?

Palume esitlus saata 31. augustiks monika.karu@eas.ee,
Monika vastab ka lisaküsimustele.

Parima turundusteo valimine

Esitatud töödest valivad kolm finalisti EASi turismiarenduskeskus, Eesti Turundajate Liit, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium ning Eesti Konverentsibüroo, kes võitis mullu rahvusvahelise auhinna parima sihtkohaturunduse eest konverentsibüroosid ühendava maailmaorganisatsiooni ICCA konkursil.

Finalistide väljaselgitamiseks hindame esitlustes

Ambitsioonikate ja selgelt määratletud eesmärkide saavutamist
Loomingulisust ja innovatsiooni
Turundustegevuste läbiviimise professionaalsust
Kommunikatsiooni kvaliteeti

Kolm finalisti esinevad 10-minutilise ettekandega turismikonverentsil 29. septembril Proto Avastustehases.

Aasta turundusteoks valitakse projekt, mis saab pärast projektide esitlust laval kõige enam turismikonverentsi publiku hääli. Võitjat ootab personaalne koolitus ja soovitused Visit Estonia välisturunduse professionaalidelt.

Turism ootab restarti ja inspireerivaid lahendusi.
Räägi oma lugu!