3. mail toimus Anija mõisas, Harjumaal Põhja-Eesti regiooni turismiettevõtetele ja organisatsioonidele suunatud seminar-koolitus, mille eesmärk oli edendada turundusteadlikkust ning pakkuda osalejatele vajalikke teadmisi Facebooki turundusplatvormi võimalustest.

Anija mõisa arendusjuht Janne Kallakmaa andis ülevaate turunduskommunikatsioonist Anija mõisa näitel, tuues esile nutika turunduse põhitõed. Tema sõnul on oluline, et ettevõtte poolt pakutavad tooted ja teenused sobiksid tarbija väärtushinnangute ja mõttemaailmaga.

Sotsiaalmeedia turundusguru Matis Metsala andis sisuka ja praktilise ülevaate sotsiaalmeedia põhitõdedest, keskendudes turundusvõimalustele Facebookis. Tema sõnul on sotsiaalmeedia tulnud selleks, et jääda ning sihtgrupini jõudmiseks on mõistlik eelarvesse planeerida vahendid tasulise kommunikatsiooni, sh kampaaniate tarbeks. Seminar-koolitusel jagati teadmisi, kuidas Facebooki turundusse paigutatud aega ja raha mõõta ning see tagasi teenida.

Koolituspäev lõppes põneva ekskursiooniga, mille käigus said osalejad põhjaliku ülevaate Anija mõisakompleksist ja eesseisvatest arengutest. Eesmärk on väärtustada unustatud vana, eksponeerides möödunud aegade säilinud kihte, milles peitub nii hiilgust kui argisust.

Seminar-koolituse korraldas regionaalne turismiorganisatsioon SA Põhja-Eesti Turism koostöös Anija mõisaga ning osalejate näol olid esindatud regiooni kõik maakonnad – Harjumaa, Lääne-Virumaa, Ida-Virumaa, Raplamaa ja Järvamaa.

Lisainfo:

Karmen Paju
Juhatuse liige | SA Põhja-Eesti Turism
karmen@northestonia.ee | +372 506 3770
www.northestonia.ee