Viit maakonda ühendava turismiorganisatsiooni SA Põhja-Eesti Turism ja põhjaranniku Leader tegevusgruppide (Põhja-Harju Koostöökogu, Partnerid, Virumaa Koostöökogu ja Kirderanniku Koostöökogu) koostöös toimus 12. novembril Rakveres, Villa Theresa hotellis, turismiettevõtetele suunatud sotsiaalmeedia teabepäev. 

Teabepäeva eesmärk oli edendada Põhja-Eesti piirkonna turismiettevõtjate turundusteadlikkust, õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu ja inspireerida osalejaid kasutama sotsiaalmeedia kanaleid läbi praktiliste näidete. 

Teabepäeval jagasid kogemusi Vurr Digital sotsiaalmeedia eksperdid Madis Trei ja Joosep Raudsepp. Räägiti sotsiaalmeediast Eestis, jagati praktilisi näpunäiteid, millele peab üks hea postitus vastama. Anti ülevaade strateegia loomisest, monitooringu ja analüüsi teostamisest – mis siis lõpuks hästi toimis? Arvestades, et tänapäeva külastajat iseloomustab alaline ühenduses olemine, siis võib kokkuvõtvalt öelda, et konkurentsis püsimiseks ei saa enam sotsiaalmeedias turundamisest mööda vaadata. Lisaks müügitulemuste parandamisele suurendavad sotsiaalmeedia keskkonnad ka külastatavust ja külastajate lojaalsust.

Turismiettevõtjate huvi sotsiaalmeedia teabepäeva vastu oli suur, osales 40 huvilist. Meedia- ja turundusteadlikkuse tõstmine toimus koostööprojekti “Pealinnast Piirilinna” raames, mida toetati Leader programmist.

Lisainfo:

Karmen Paju
Juhatuse liige
SA Põhja-Eesti Turism
e-post: karmen@northestonia.ee