Märtsi algul korraldas EAS turismiarenduskeskus turismiinfokeskuste, külastuskeskuste ja sihtkohtade esindajatele Instagramis turundamise koolituse, mis andis uusi teadmisi ja inspireeris osalejaid kanalit kasutama. Instagram on rakendus, mis on turul olnud juba mõnda aega, kuid selle olulisus tõhusa turunduskanalina on kasvuteel. Selle tõenduseks on päev-päevalt suurenev kasutajaskond.

Vurr Digital sisuturundaja Joosep Raudsepp tutvustas huvilistele sotsiaalmeedias turundamise põhimõtteid, sh kuldreeglit, mis ütleb, et: „Kui sul pole aega sellega tegeleda, siis ära tegele!“ Olulised märksõnad on postituste järjepidevus ja sagedus. Tähtis on mõista kuidas sotsiaalmeedia töötab ja millisel viisil ehitada sotsiaalset kuvandit. Praktiline koolitusformaat andis võimaluse testkonto abil oma sooritusi lihvida. Kõik huvilised on oodatud Põhja-Eesti Turismi uut sotsiaalmeediakanalit jälgima.

Follow